Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Винничук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Винничук О.  
Тарас Франко про теоретико-методичне обгрунтування фізичного виховання в системі шкільної освіти / О. Винничук // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 15. - С. 34-39. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено роль Т. Франка у процесі становлення та розвитку національної фізичної культури. Розкрито його погляди та підходи до проблеми місця фізичного виховання в системі шкільної освіти.

Освещена роль Т.Франко в процессе становления и развития национальной физической культуры. Раскрыто его взгляды и подходы к проблеме места физического воспитания в системе школьного образования.

The role of Taras Franco in theoretical and methodological substantiation of physical education in the system of secondary education is described in the article.


Ключ. слова: шкільна руханка, теоретико-методичне об|рунтування фізичного виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4Укр)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Винничук О. Т. 
Упровадження технології тестування як засобу підвищення якості підготовки фахівців (переваги та недоліки) / О. Т. Винничук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 146-149. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження технології тестування як засобу підвищення рівня підготовки фахівців. Висвітлено розвиток тестології як науки, проаналізовано переваги та недоліки тестової форми контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Винничук О. Т. 
Теоретичні та практичні проблеми реалізації потенціалу особистості в процесі формування професіоналізму / О. Т. Винничук, А. В. Васильченко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 67-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему формування особистості професіонала в процесі професійної підготовки. Предметом дослідження обрано теоретичні та практичні аспекти професіоналізму як психологічного феномену й засоби та проблеми його формування. На основі наявних теоретичних аспектів реалізовано низку теоретичних й емпіричних завдань, зокрема проаналізовано роль суспільних впливів на процес професійного становлення особистості; окреслено основні наукові позиції та структурні компоненти професіоналізму; створено психологічний портрет фахівця освітянської сфери. Висвітлено питання інформаційної просвіти стосовно психолого-педагогічної проблеми професіоналізму, виділено його основні компоненти та необхідні якості для сучасного конкурентоспроможного фахівця. За результатами емпіричного дослідження виокремлено основні складові компоненти професіоналізму: почуття професійної гордості, професійна самоідентифікація, компетентність і креативність, емоційна та інтелектуальна обдарованість, фізична активність, фахова підготовка, психологічна надійність, рефлексія й рівень домагань, професійне зростання та наставництво, суб'єктність, мотивація професійної діяльності. На підставі вивчення компонентів професіоналізму сформовано психологічний портрет сучасного фахівця освітянської сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Винничук О. Т. 
Фізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століття / О. Т. Винничук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 17-23. - Бібліогр.: 22 назв - укp.

Охарактеризовано процеси становлення та розвитку фізичної культури в школах Буковини в кінці XIX – на початку XX ст. Визначено причини та охарактеризовано недоліки процесу становлення фізичної культури в освітній політиці Габсбурзької монархії. Доведено, що соціально-політичне життя буковинців у другій половині ХІХ ст. сприяло запровадженню реформістсько-інноваційних підходів до народної школи, які вже були апробовані в західноєвропейських країнах. Встановлено основні підходи до реалізації змісту фізичної культури учнів шкіл на Буковині в досліджуваний період.

Дана характеристика процессов становления и развития физической культуры в школах Буковины в конце XIX – в начале XX ст. Определены причины и охарактеризованы недостатки процесса становления физической культуры в образовательной политике Габсбургской монархии. Доказано, что социально-политическая жизнь буковинцев во второй половине XIX ст. способствовала внедрению реформаторско-инновационных подходов к народной школе, которые уже были апробированы в западноевропейских странах. Выделены основные подходы к реализации содержания физической культуры учеников школ на Буковине в исследуемый период.

The process of physical culture establishment and development in schools of Bukovyna in the late 19th –early 20th centuries has been described. The reasons for and the disadvantages of the physical culture establishment process in the educational policy of Habsburg Monarchy have been determined and characterized. It has been proven that social and political life of the residents of Bukovyna in the second half of the 19th century helped to implement reformation and innovative methods into public schools, which had been already approbated in Western European countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354г(4УКР)5/6

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського